25 Nisan 2011 Pazartesi

en sevdiğim oyuncağım annemin elleri.

Merhaba, ben Ali Hamza. Melekler beni anneme bırakalı 4 ayoldu daha. Annem, o da bir melek galiba.

Gece uykusunun en tatlı yerinde ağlıyorum, hemen uyanıp beni kollarıyla sarıveriyor. Karnımın acıktığını ben daha anlamadan, o anlayıp doyuruyor. Hiç bir yüz onun yüzüne benzemiyor, kaç kişinin arasında olsa yine tanıyorum. En güzel koku benim annemin kokusu. Melekler beni cennetten getirmiş ya, yine ordayım sanıyorum annemin kucağındayken, onun kokusunu duyarken. Azıcık ayrılsa yanıbaşımdan, dayanamıyorum hemen özlüyorum onu. Uyanınca ilk aklıma gelen şey annem oluyor, çağırıyorum. Ne kadar uzakta olursa olsun sesimi duyacakmış gibi geliyor. Geliyor ve melek kokusu içime doluyor. Cennetler benim oluyor.

Ellerimi tutup bir öpüşü var, gözlerinde dolu dolu bir sevgisi var ki hayret ediyorum. Etrafı biraz görmeye başladığımdan beri her şeye hayret ediyorum zaten. Aa diyorum, beşik, aa oyuncak aslancık. Aa yatağım. Aa bu aynaki de kim.

0 yorum:

| Top ↑ |