2 Temmuz 2007 Pazartesi
ruby yok okulda
ruby'siz okul daha berbat, ben daha ağlak.

4 yorum:

ruby dedi ki...

okul ruby'nin varlıgı yada yoklugundan bagımsız olarak berbat bi yerdir bi kere, tamam berbat olmasa bile ona yakındır.

aglak filan da olma hem quentin, aglak olmak daha iyi hissettirmez çogu zaman, bazı berbat olan şeylerin berbat olma durumunu da degiştirmez, böyle şeyler işte..

söyle yapalım: ögle arası oldugunda sen çayın ve yediğin şey her neyse onlarla bi de benim için aldıgın eticin ve çayla, o hep yemek yediğimiz yere git, eticini aç, bi köşede dursun, benim çayımı da koy onun yanına sogusun, sen kendi çayını iç ve yemegini ye.. arada eticine bakıp üzülebilirsin, çayımı da içersin seninki bitince, ben çok sevmezdim zaten bilirsin.. işte böyle, düşündüm de yanında zehra filan olsa iyi olur, tek başına böyle şeyler yapman toplum tarafından hoş karşılanmayabilir.

didaktik palyaço dedi ki...

bune sevgidir bea?

Adsız dedi ki...

Harikasınız siz yaa.. : )
Allah kavuştursun, ne diyelim . )

mq dedi ki...

zehra'yı kantinde buldum söyledim, emine dedi ki dedim, o yokken senle takılacakmışım dedim. zehra da peki dedi.

amin.. allah kavuştursun bizi. çok sıkılıyorum ben son günlerde. sanırım depresif özellikli uyum bozukluğu yaşıyorum. intörnlüğe uyum sağlayamadım.

bu ne sevgidir...
anlatacak bir dolu şeyin olması ama bunları anlatacak kimsen olmadığı için hepsinin içinde kalması ne büyük bir yalnızlıksa işte bu da öyle büyük bir sevgi oluyor...

| Top ↑ |